Warunki Dobrej Współpracy
w zespole Ty + COCRE’!

Komunikacja

Wiadomości e-mail lubią porządek

Proszę używaj wątków maili z odpowiednimi tytułami i twórz nowe wątki, jeśli poruszasz nowy temat. Nie przesyłaj wiadomości od innych osób bez wyjaśnienia, co w nich przeznaczone jest do mojej wiadomości. Jeśli reprezentujesz organizację lub grupę osób – zakładam, że Twoje zdanie to zdanie grupy.

Kontakt e-mail: zuza@cocreation.pl

Telefony lepsze są zapowiedziane

Umówmy się na rozmowę najpierw przez WhatsApp: +48 794 630 008

Spotkania - jeśli konieczne
Przed projektem najczęściej poznajemy się na Zoomie podczas wstępnego spotkania. W ramach projektu www czy brandingu możemy się umówić na 3 dodatkowe godzinne spotkania. Kolejne, nieprzewidziane na etapie wyceny spotkania mogą być dodatkowo płatne.

Przekazywanie materiałów

Wersje finalne - nie robocze

Wszelkie  logotypy, wytyczne identyfikacji, teksty na www, inspiracje itp. prosżę przekaż nam w ostatecznej, a nie roboczej wersji, przed rozpoczęciem prac.

Zmiana, podmiana plików wyjściowych po rozpoczęciu prac może się wiązać z dodatkową opłatą wedle stawki z oferty. Może też wpłynać na czas realizacji projektu.

W jednym mailu z tytułem lub na dysku Google

Czytelnie opisz nazwy swoich plików tak, aby opisy odpowiadały zawartości. Zadbaj o to, aby łatwo nam było odnaleźć istotne dla projektu materiały na dysku albo w mailach.

Sprawdź teksty pod kątem ortografii

A dodatkowo: nie pisz WIELKIMI LITERAMI. Usuń niepotrzebne spacje w wierszach. Użyj czcionki w ujednoliconym formacie. Jeśli dany fragment potrzebuje wyróżnienia – użyj pogrubienia lub zrób notatkę, a ja na pewno znajdę sposób na wyeksponowanie ważnego dla Ciebie tekstu.

Harmonogram

Dotyczy większego projektu (www, identyfikacja, wielostronicowy folder itp)

Proszę przekaż mi niezbędne do pracy materiały do piątku poprzedzającego start projektu. Jeśli nie dasz rady – koniecznie daj mi znać. Razem wymyślimy, co najlepiej w tej sytuacji zrobić.

Opóźnienia

Jeśli bez uprzedzenia opóźnisz przekazanie materiałów wyjściowych do projektu powyżej 2 tygodniu, to albo rozstajemy się rozstajemy się a ja zatrzymuję wpłatę, albo uzgadniamy realny termin realizacji projektu. Koszt projektu odłożonego na przyszłość może się zmienić.

Jeśli to ja zawalę termin i nie uda mi się rozpocząć projektu na czas – na pewno dam Ci znać odpowiednio wcześniej. Wspólnie rozważymy, co zrobić: czy przełożyć termin, podzielić projekt na etapy, czy nie podejmować współpracy.

Jeśli opóźnienie startu po mojej stronie wyniesie 2 tygodnie – możesz zrezygnować ze współpracy, a ja zwrócę wpłaconą kwotę.

Płatności

Dwie tury bezpłatnych poprawek

Mały projekt (projekt ulotki, baneru, postów na social media itp.), jak również każdy etap dużego projektu (projekt brandingu, identyfikacji, www itp) zawiera w sobie dwie tury bezpłatnych poprawek. Trzecia i kolejna tura poprawek są dodatkowo rozliczane wedle stawki z oferty. 

Tryb pilny

Jeśli projekt jest w trybie pilnym, to wystawiam fakturę 50% w momencie przyjęcia zlecenia. Takie projekty kosztują więcej niż projekty w racjonalnym czasie realizacji.

Płatności w częściach

Mniejsze projekty (ulotki, posty na social media, niewielkie zmiany www) zazwyczaj rozliczamy jedną fakturą, po oddaniu projektu. W przypadku większego projektu (www, branding, folder reklamowy itp. ) przed rozpoczęciem prac wysyłam fakturę na 30% kwoty z oferty. Jeśli projekt trwa dłużej niż 3 tygodnie to mogę wystawić drugą fakturę  (30%), a finalną po oddaniu projektu, wraz z ewentualnymi rozliczeniami dodatkowymi. 

Walutą rozliczeń jest euro.

Faktury COCRE’ są zwolnione z Vat.

Dziękuję za Twój czas.
Nasz projekt to doceni!

Zapoznaj się również ze Wskazówkami 
do Fantastycznej Współpracy.