Warunki Dobrej Współpracy
w zespole Ty + COCRE’!



Komunikacja
W projekcie komunikujemy się głównie mailowo. Proszę używaj wątków maili z odpowiednimi tytułami i twórz nowe wątki, jeśli poruszasz nowy temat. Nie przesyłaj wiadomości od innych osób bez wyjaśnienia. Jeśli reprezentujesz organizację lub grupę osób – zakładam, że Twoje zdanie to zdanie grupy. _
Mail: zuza@cocreation.pl
Spotkania
Przed projektem poznajemy się podczas wstępnego spotkania (na zoomie, WhatsApp lub na żywo). W ramach projektu www czy brandingu możemy się umówić na 3 dodatkowe godzinne spotkania. Kolejne, nieprzewidziane na etapie wyceny spotkania mogą być dodatkowo płatne.
Przekazywanie materiałów do pracy
Pliki pdf, zdjęcia, grafiki
Wszelkie logotypy, wytyczne do identyfikacji, teksty na www, inspiracje itp. prosżę przekaż w ostatecznej, a nie roboczej wersji, przed rozpoczęciem prac. Zmiana / podmiana plików wyjściowych po rozpoczęciu prac może się wiązać z dodatkową opłatą. Może też wpłynać na czas realizacji projektu.
Teksty
Przed przekazaniem tekstów sprawdź teksty pod kątem ortografii. Usuń niepotrzebne spacje w wierszach. Nie pisz proszę CAPS LOCKIEM. Lepiej użyj pogrubienia lub zrób notatkę, a ja na pewno znajdę sposób na wyeksponowanie w projekcie ważnego dla Ciebie tekstu.
Porządek w plikach
Czytelnie opisz nazwy swoich plików tak, aby ich opisy odpowiadały zawartości. Zadbaj o to, aby łatwo nam było odnaleźć istotne dla projektu materiały na dysku google albo w mailach.
Harmonogram
Większy projekt
- www
- identyfikacja
- wielostronicowy folder itp.
Proszę przekaż niezbędne do pracy materiały do piątku poprzedzającego start projektu. Jeśli nie dasz rady – koniecznie daj mi znać. Razem wymyślimy, co najlepiej w tej sytuacji zrobić.
Mały projekt
- ulotka
- podstrona/zakładka www
Harmonogram uzgadniamy w momencie przyjęcia zlecenia.
Opóźnienia
Jeśli bez uprzedzenia opóźnisz przekazanie materiałów wyjściowych do projektu powyżej 2 tygodni, to albo rozstajemy się rozstajemy się a ja zatrzymuję zadatek, albo uzgadniamy realny termin realizacji projektu. Koszt projektu odłożonego na przyszłość może się zmienić.
Jeśli to ja zawalę termin i nie uda mi się rozpocząć projektu na czas –wspólnie rozważymy, co zrobić: czy przełożyć termin, podzielić projekt na etapy, czy nie podejmować współpracy.
Jeśli opóźnienie startu po mojej stronie wyniesie 2 tygodnie – możesz zrezygnować ze współpracy, a ja zwrócę zadatek.
Poprawki
Większy projekt
- uwww
- identyfikacja
- wielostronicowy folder itp.
W cenie projektu są 2 propozycje na etap projektu oraz dwie tury bezpłatnych poprawek do wybranej propozycji. Trzecia i kolejna tura poprawek są dodatkowo rozliczane wedle stawki z oferty.
Mały projekt
- ulotka
- post na social media
- podstrona/zakładka www
W cenie projektu są 2 propozycje oraz 2 tury bezpłatnych poprawek. Trzecia i kolejna tura poprawek są dodatkowo rozliczane wedle stawki z oferty.
Przykład
Zlecasz mi projekt ulotki. Przedstawiam Ci dwie propozycje: A i B. Podoba Ci się wersja B, jednak potrzebujesz coś w niej zmienić. Będzie to pierwsza bezpłatna poprawka.
Okazuje się, że wersja B+ potrzebuje zmiany teksty tekst (który uprzednio dostarczyłeś_aś). Będzie to druga bezpłatna poprawka.
Jeśli wersja B++ potrzebuje dalszych korekt, to kolejne poprawki będą dodatkowo płatne.
Płatności
Walutą rozliczeń jest euro.
Faktury COCRE’ są zwolnione z Vat.
Mały projekt rozliczamy jedną fakturą;
- w momencie przyjęcia zlecenia (tryb pilny)
- przy oddaniu projektu (tryb normalny).
Większy projekt możemy rozliczyć etapami.
Wystawiam fakturę zaliczkową na 30% wartości etapu w momencie przyjęcia zlecenia. Fakturę tę należy opłacić przed rozpoczęciem prac.
Tryb pilny
Realizacja projektu w trybie pilnym kosztuje mniej więcej 20-30% więcej niż w trybie normalnym.

Dziękuję za Twój czas.
Nasz projekt to doceni!
Zapoznaj się również ze Wskazówkami
do Fantastycznej Współpracy.