Warunki Dobrej Współpracy
w zespole Ty + COCRE’!

Komunikacja

Mail

W projekcie komunikujemy się głównie mailowo. Proszę używaj wątków maili z odpowiednimi tytułami i twórz nowe wątki, jeśli poruszasz nowy temat. Nie przesyłaj wiadomości od innych osób bez wyjaśnienia. Jeśli reprezentujesz organizację lub grupę osób – zakładam, że Twoje zdanie to zdanie grupy. _

Mail: zuza@cocreation.pl

Spotkania

Przed projektem poznajemy się podczas wstępnego spotkania (na zoomie, WhatsApp lub na żywo). W ramach projektu www czy brandingu możemy się umówić na 3 dodatkowe godzinne spotkania. Kolejne, nieprzewidziane na etapie wyceny spotkania mogą być dodatkowo płatne.

Przekazywanie materiałów do pracy

Pliki pdf, zdjęcia, grafiki

Wszelkie  logotypy, wytyczne do identyfikacji, teksty na www, inspiracje itp. prosżę przekaż w ostatecznej, a nie roboczej wersji, przed rozpoczęciem prac. Zmiana / podmiana plików wyjściowych po rozpoczęciu prac może się wiązać z dodatkową opłatą. Może też wpłynać na czas realizacji projektu.

Teksty

Przed przekazaniem tekstów sprawdź teksty pod kątem ortografii. Usuń niepotrzebne spacje w wierszach. Nie pisz proszę CAPS LOCKIEM. Lepiej  użyj pogrubienia lub zrób notatkę, a ja na pewno znajdę sposób na wyeksponowanie w projekcie ważnego dla Ciebie tekstu.

d
Porządek w plikach

Czytelnie opisz nazwy swoich plików tak, aby ich opisy odpowiadały zawartości. Zadbaj o to, aby łatwo nam było odnaleźć istotne dla projektu materiały na dysku google albo w mailach.

Harmonogram

Większy projekt
  • www
  • identyfikacja
  • wielostronicowy folder itp.

Proszę przekaż niezbędne do pracy materiały do piątku poprzedzającego start projektu. Jeśli nie dasz rady – koniecznie daj mi znać. Razem wymyślimy, co najlepiej w tej sytuacji zrobić.

Mały projekt
  • ulotka
  • podstrona/zakładka www

Harmonogram uzgadniamy w momencie przyjęcia zlecenia. 

Opóźnienia

Jeśli bez uprzedzenia opóźnisz przekazanie materiałów wyjściowych do projektu powyżej 2 tygodni, to albo rozstajemy się rozstajemy się a ja zatrzymuję zadatek, albo uzgadniamy realny termin realizacji projektu. Koszt projektu odłożonego na przyszłość może się zmienić.

Jeśli to ja zawalę termin i nie uda mi się rozpocząć projektu na czas –wspólnie rozważymy, co zrobić: czy przełożyć termin, podzielić projekt na etapy, czy nie podejmować współpracy.

Jeśli opóźnienie startu po mojej stronie wyniesie 2 tygodnie – możesz zrezygnować ze współpracy, a ja zwrócę zadatek. 

Poprawki

Większy projekt
  • uwww
  • identyfikacja
  • wielostronicowy folder itp.

W cenie projektu są 2 propozycje na etap projektu oraz dwie tury bezpłatnych poprawek do wybranej propozycji. Trzecia i kolejna tura poprawek są dodatkowo rozliczane wedle stawki z oferty.

Mały projekt
  • ulotka
  • post na social media
  • podstrona/zakładka www

W cenie projektu są 2 propozycje oraz 2 tury bezpłatnych poprawek. Trzecia i kolejna tura poprawek są dodatkowo rozliczane wedle stawki z oferty.

Przykład

Zlecasz mi projekt ulotki. Przedstawiam Ci dwie propozycje: A i B. Podoba Ci się wersja B, jednak potrzebujesz coś w niej zmienić. Będzie to pierwsza bezpłatna poprawka.

Okazuje się, że wersja B+ potrzebuje zmiany teksty tekst (który uprzednio dostarczyłeś_aś).  Będzie to druga bezpłatna poprawka. 

Jeśli wersja B++ potrzebuje dalszych korekt, to kolejne poprawki będą dodatkowo płatne.

Płatności

Walutą rozliczeń jest euro.

Faktury COCRE’ są zwolnione z Vat.

Mały projekt rozliczamy jedną fakturą;

  • w momencie przyjęcia zlecenia (tryb pilny)
  • przy oddaniu projektu (tryb normalny). 

Większy projekt możemy rozliczyć etapami.

Wystawiam fakturę zaliczkową na 30% wartości etapu w momencie przyjęcia zlecenia. Fakturę tę należy opłacić przed rozpoczęciem prac. 

Tryb pilny

Realizacja projektu w trybie pilnym kosztuje mniej więcej 20-30% więcej niż w trybie normalnym.

Dziękuję za Twój czas.
Nasz projekt to doceni!

Zapoznaj się również ze Wskazówkami 
do Fantastycznej Współpracy.