Identyfikacja wizualna dla winnicy
COCRE z Jadzią i Piotrem
Branding dla winnicy
Jadzia i Piotr zdecydowali się spełnić swoje marzenie i założyć winnicę na pięknym ślężańskim stoku. W 2016 r. oprosili mnie o pomoc przy zaprojektowaniu etykiet dla pierwszych dwóch wyprodukowanych przez nich win.
Idealnie prosty koncept – takie lubię.
Zarys góry Ślęży, miejsca mocy pogańskich rytuałów, wraz z obrysem krzyża, którego kształt można znaleźć wyryty na okolicznych skałach, stały się oczywistymi znakami przewodnimi etykiety Wina spod Ślęży.
Winnica ciągle rośnie.
W kolejnych latach, podczas gdy Jadzia i Piotr projektowali kolejne bogate kupaże, ja projektowałam kolejne minimalistyczne etykiety. Na potrzeby marki powstały również takie elementy identyfikacji wizualnej jak rollapy, ulotki, plakaty reklamowe oraz wizerunkowa strona internetowa.
Zobacz projekt witryny dla Wina spod Slęży